Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
July 11, 2012
Image Size
389 KB
Resolution
1221×800
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,334
Favourites
89 (who?)
Comments
77
Downloads
32
×
Jelly Cube by SorahChan Jelly Cube by SorahChan
VOTE FOR ME PLEAAAASE


My Entry for this challenge about mythical creatures
I made a gelatinous Cube from D&D :D Cause I love this monster ♥
I think I'll make 2 or 3 more entries.

If you like my entry, please vote for me ♥
I'll appreciate it, really ♥

design Me
Challenge DA
Add a Comment:
 
:iconmastertigressxxx:
mastertigressxxx Featured By Owner Mar 26, 2013
Can you make this one so I can buy it?
Reply
:iconcavyman:
Cavyman Featured By Owner Sep 20, 2012
Is that a chainmail bikini in front of the unicorn ?
:)
Reply
:iconsorahchan:
SorahChan Featured By Owner Sep 23, 2012
Yep x)
Reply
:iconsilent-7:
Silent-7 Featured By Owner Jul 30, 2012  Student Artist
Very humorous, and cute.

I didn't know there was a gelatinous Cube monster in D&D
Reply
:iconsorahchan:
SorahChan Featured By Owner Jul 30, 2012
Haha thanks to you :3
Reply
:icondyingmoonshine:
dyingmoonshine Featured By Owner Jul 29, 2012  Hobbyist General Artist
Jeje! Cute monster!
Reply
:iconsorahchan:
SorahChan Featured By Owner Jul 30, 2012
xD thx
Reply
:iconipranawake:
ipranawake Featured By Owner Jul 29, 2012
I would want to wear this one :) .... you got my vote ... all the best ....

Please check out mine too [link]

At the bottom Of this page [link]
Reply
:iconsorahchan:
SorahChan Featured By Owner Jul 29, 2012
thanks to you
Reply
:iconverstie:
VeRStie Featured By Owner Jul 26, 2012
Hahahaha, nice! cool colors and cute characters :)
Miguel Angel Alvarez...
...i want this :)
Reply
:iconsorahchan:
SorahChan Featured By Owner Jul 26, 2012
Thank you soo much ♥
Reply
:iconverstie:
VeRStie Featured By Owner Jul 26, 2012
You're welcome.
Miguel angel Alvarez...
...:)
Reply
:iconasher629:
Asher629 Featured By Owner Jul 25, 2012  Professional General Artist
Nice Homage!!! I really like this shirt, you get my vote!

If you'd like to requite, here's mine:
[link]

Best of luck!
Reply
:iconsorahchan:
SorahChan Featured By Owner Jul 25, 2012
Thank you very very much for your vote ♥ I love your entry too, it's awesome
Reply
:iconfischhead:
FischHead Featured By Owner Jul 24, 2012   Digital Artist
lol I love the D&D reference here! Good color scheme as well. Check out my entry and let me know what you think! [link]
Reply
:iconsorahchan:
SorahChan Featured By Owner Jul 25, 2012
Waaaha, it's soooo funny xD
Reply
:iconfischhead:
FischHead Featured By Owner Jul 25, 2012   Digital Artist
lol thanks :)
Reply
:iconbhaveshanand:
bhaveshanand Featured By Owner Jul 23, 2012
haha. very nice! love the expression :D
Any thoughts on my submission [link]
Reply
:iconsorahchan:
SorahChan Featured By Owner Jul 23, 2012
Thank you, your entry is so funny xD great job
Reply
:iconskellybro:
SkellyBro Featured By Owner Jul 17, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
YES! THE CUBE! Awesome
XD
Reply
:iconsorahchan:
SorahChan Featured By Owner Jul 18, 2012
Haha glad you ike it : D
Reply
:iconmidknightxstar:
MidKnightxStar Featured By Owner Jul 17, 2012  Student General Artist
lolz
Reply
:iconpinkyrex:
pinkyrex Featured By Owner Jul 16, 2012
it's cool.... because of the ice cube... XD hahahahaha...
Reply
:iconsorahchan:
SorahChan Featured By Owner Jul 16, 2012
xD yeah
Reply
:iconpample:
Pample Featured By Owner Jul 16, 2012  Professional Digital Artist
Mdr c'est excellent x)
Reply
:iconsorahchan:
SorahChan Featured By Owner Jul 16, 2012
xD t'as vu, j'ai eu de l'inspiration
Reply
:iconmycreativeinsanity:
mycreativeinsanity Featured By Owner Jul 16, 2012  Hobbyist Traditional Artist
mine craft slime lol
Reply
:iconsorahchan:
SorahChan Featured By Owner Jul 16, 2012
xD almost
Reply
:iconshockowaffel:
Shockowaffel Featured By Owner Jul 16, 2012  Professional General Artist
Lol, it's about the jelly, isnt it ?
Made me think of DnD immediately, so good job. ^^
The style is comicy and fits the funny atmosphere really well.

Please check my Kraken shirt: [link]
Reply
:iconsorahchan:
SorahChan Featured By Owner Jul 16, 2012
xD thank you so much
Reply
:iconmarionnete:
Marionnete Featured By Owner Jul 13, 2012  Professional Interface Designer
Funny:)
Reply
:iconsorahchan:
SorahChan Featured By Owner Jul 14, 2012
:3 thx
Reply
:iconddraigeneth:
ddraigeneth Featured By Owner Jul 13, 2012  Hobbyist General Artist
I'm glad there are two prizes--I still have a shred of hope. Love this one so much.
Reply
:iconsorahchan:
SorahChan Featured By Owner Jul 13, 2012
Haha, thank you, I'll do my best to be chosen ♥
Reply
:icongrey-the-9:
Grey-the-9 Featured By Owner Jul 12, 2012  Professional General Artist
"Hadn't we better Run, it's a Gelatinous Cube"
"Um, Really? My Spd is easily three times that cubes..."
".........Briskly Walk away it's a Gelatinous cube."
"Ahem"
"Saunter care-free that way, there's a gelatinous cube"
"that's better"
-D&D Table Talk

GREAT design!
Reply
:iconsorahchan:
SorahChan Featured By Owner Jul 13, 2012
Hahaha xD See there is many D&D players here, gooood ♥
Thanks ♥
Reply
:iconchaosbayne:
Chaosbayne Featured By Owner Jul 12, 2012
Very funny and cute, but I don't see an 'I want this!' option D:
Reply
:iconsorahchan:
SorahChan Featured By Owner Jul 12, 2012
Yeah, you'll can be able to vote the 25 of february
Reply
:iconchaosbayne:
Chaosbayne Featured By Owner Jul 12, 2012
You have to wait 7 months to vote?
Reply
:iconsorahchan:
SorahChan Featured By Owner Jul 12, 2012
Omg no xD of course not, sorry, Idk why I whrote february, I meaned july xD sorry, I feel stupid now
Reply
:iconchaosbayne:
Chaosbayne Featured By Owner Jul 13, 2012
LOL. S'ok. ^^ :hug:
Reply
:iconsey-sey:
Sey-Sey Featured By Owner Jul 12, 2012
*-*
Reply
:iconsorahchan:
SorahChan Featured By Owner Jul 12, 2012
Reply
:iconawyas75:
Awyas75 Featured By Owner Jul 12, 2012  Student Writer
Holy crap I want this shirt. XD
Reply
:iconsorahchan:
SorahChan Featured By Owner Jul 12, 2012
Haha xD glad you like it
Reply
:iconjericilag:
jericilag Featured By Owner Jul 12, 2012  Student Digital Artist
Nice quirky design. I like it! :D
Reply
:iconsorahchan:
SorahChan Featured By Owner Jul 12, 2012
Thank youu ♥
Reply
:iconwrackune:
wrackune Featured By Owner Jul 11, 2012
This is so win - as a shirt, as a concept, as a design. You nailed it!
Reply
:iconsorahchan:
SorahChan Featured By Owner Jul 11, 2012
Wow, thank you so much ♥
Reply
:iconkaorixnevermore:
kaoriXnevermore Featured By Owner Jul 11, 2012  Hobbyist General Artist
this reminds me so much of dungeons and dragons..... i keep getting stuck in the jelly cubes ._.
Reply
Add a Comment: